20 Aralık 2010 Pazartesi

Alo 183 şiddet hattı


Aile içi şiddeti önlemek için kurulmuş bir servis. Bence gerçekten de çok yararlı. 183'ü arayıp alo diyorsunuz. "Ben çok sinirlendim. Hemen sakinleşmem lazım" Diyorsunuz. Size bir kurban gönderiyorlar. Hepsinin farklı fiyatları var. Mesela yaşlılar çok ucuz. Ama işkence yaparken ölüp elinizde kalma ihtimalleri yüksek. En iyisi genç kurbanlar. Onlar epeyce dayanıklı oluyorlar. Şayet işkence için bakire kız isterseniz en pahalısı onlar oluyor. Yani böyle değişik bir sürü seçenek var. Eğer kurbanı az hasarla geri gönderirseniz bir daha ki sefere size indirim yapıyorlar falan. Elinizde yeterli işkence aletleri yoksa kurban, verdiğiniz siparişe göre size çok hijyenik işkence edevatları getiriyor.

Kısacası çok yararlı güzel bir servis. Hemen arayın 1 senelik abonelik indiriminden yararlanın. Bu sayede toplumda gereksiz şiddet önlenmiş oluyor. Bir sübap vezifesi görüyor. Ve fakir fukaraya da bir kazanç kapısı açılmış oluyor.


Mesala biz geçenlerde eğlence olsun diye iki tane genç kız sipariş ettik. Ama arkadaş çok yufka yürekli çıktı. Ben yapamam dedi, yan çizdi. Ben de kzılarla birlikte arkadaşa işkence yaptım. Çılgınlar gibi eğlendik. Rahatladık. Herkese tavsiye ederim. ツ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

T.C kanunlarına aykırı, ya da hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır. Akıllı olun!