22 Aralık 2010 Çarşamba

Burç şeysi

Ben burçlara inanmam. Ama mesela başak burcu diye bir burç var ki, bu burçta doğmuş insanlara sığır sikiyle dalasım geliyor. Yav arkadaş bu insanlar nasıl oluyor da böyle ukala, kendini beğenmiş, alıngan, karamsar, sinirli, sabit fikirli, kaprisli, tertip düzen hastası, huzursuz, mızmız ve takıntılı oluyorlar. Hani derler ya, bu dünya bir sınav yeri diye. İşte sanırım insanlık bu başak burcunda doğanlarla sınanıyor. Kendilerinin ve çevrelerindeki herkesin hayatını zorlaştırmak için varlar sanki.

Diğer burçlarla bir alıp vermediğim yok. En azından başaklar kadar. Ama endişe etmeyin çünkü 23 Ağustos – 22 Eylül tarih aralığını yok edip, bütün insanlığı huzura kavuşturmak için yaptığım kuantum fiziği çalışmalarım devam ediyor. Aslında ilk hedefim merkür gezegenini yok etmekti ama baktım ki o merkür aynı zamanda benim de gezegenim oluyor. Sonra vazgeçtim.



Dediğim gibi ben burçlara inanmam. Ama kendi burcum diye söylemiyorum. Vallahi ikizler burcu olmasa bu dünya çekilmez bir yer olurdu. Şahsen ben burcumun en süper temsilcilerinden biri olarak, insanlık, ikizler burcu insanlarının yüzü suyu hürmetine ayakta kalıyor diyebilirim. Yine 21 Mayıs – 21 Haziran harici bütün tarihleri yok edip, bütün insanları ikizler burcu yapmak için sürdürdüğüm kuantum fiziği çalışmalarım devam etmekte. İşte o zaman dünya John Lennon'ın "Imagine" şarkısında olduğu gibi olacak aynı. Bütün bu yüce özelliklerime rağmen bu derece mütevazi olmam da cabası tabii ki.

Şimdi biraz düşündüm de, ben en iyisi başak burcundan bir kızla evleneyim. Sabah akşam onu döver rahatlarım. Canım sıkıldıkça ağzını burnunu kırar stres atarım. Süper olur. ツ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

T.C kanunlarına aykırı, ya da hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır. Akıllı olun!