27 Aralık 2010 Pazartesi

Param olsa her şeyi alırım lan




Bir erkeğin benim gibi olması bir çok insana garip gelebilir. Ama ben alışveriş merkezlerini çok seviyorum. Alışveriş yapmayı da çok seviyorum. Ne zaman moralim bozulsa, canım sıkılsa mutlaka gider kendime hiç ihtiyacım olmasa bile bir şeyler alırım. Ve inanın keyfim yerine gelir. Mesela 20 çift ayakkabım olmasına rağmen geçenlerde gittim kendime şu dağcıların giydiği botlardan aldım. Ha onlarla birlikte uymadım tabii. Ama nedense ayakkabıların çok önemli olduğunu düşünüyorum. Belkide yere hep sağlam basma isteğinden kaynaklanıyordur kim bilir. Ama şöyle bir şey var ki, eğer peşime bir tezgahtar takıldıysa anında uzaklaşıyorum oradan. Lan denyo satıcı, sana mı kaldı benim ne alacağım? bırakta rahat rahat beğeneyim ne istiyorsam. ne bok yemeye üç kuruşluk aklınla bana olmadık şeyler kaktırmaya çalışıyorsun?


Neyse efenim yersiz yere sinirlendim gene. Belkide bu sebeplerle sürekli kapitalist sisteme verip veriştiririm. Ve hiç televizyon seyretmem. (Seyretmeden bu haldeysem seyretsem nasıl olacaktım kim bilir?) Lakin her şeye rağmen çok bilinçli bir tüketiciyimdir. Yediğim kazıkları sonsuz bir bilinçle yerim. İhtiyacım olmayan şeylere para verdiğimde bunu bilinçli yaparım. Öyle öküzcesine harcamam. Ve de Buda'nın şu sözünü çok severim, "Neye sahip olduğunuz değil, neye ihtiyacınız olduğu önemlidir." İşte bu yüzden gider antik kuntik şeylere para harcarım. Ve bilinç altımdaki sistem insanının ihtiyaçlarını karşılayarak sağlıklı bir psikoloji sahibi olurum.

Tabii ki bu durum kadınlarla birlikte alışveriş yapmayı da seviyorum anlamına gelmiyor. Çünkü bu durum en sevdiğim olayın işkenceye dönüşmesine sebebiyet verebiliyor çoğu zaman.

Vakti zamanında günlerden bir gün sevgiliyle alışverişe çıkılmıştır. Zaten sıkıntılı geçen bir alışverişin ortalarında ansızın sevigilinin nefret ettiği kız karşınıza çıkar ve bu kız şöyle girer olaya:

- Aa hakan n'apıyon, nerelerdesin ne zamandır.
(başa gelinecekler en başından bilindiğinden, kollar kenetlidir ve tokalaşmamak ya da sarılmamak için uzak durulur. Ama kız elini sizin kolunuza koyar)
- Eöö iyidir n'oolsun işte alışveriş yapıyoz. (:
(diyerek durum geçiştirilir. Ve uzaklaşılır. Ama sevgili gerisini getirir)
- Ben sana o orospuyla görüşmiyeceksin demedim mi? Yoksa sen beni aldatıyor musun?
- Oha! yani nasıl da geldin hemen şu aldatma olayına. Hem o kız orospu falan değil ki. Neden bu kadar tepkilisin anlamıyorum.
- Şimdi de elin kaltığını mı savunuyorsun bana. Bu kız sana asılıyor işte. Ben sana görüşmiyceksin deEEDİİİİMM.
- Yav kendine gel. sesini yükseltme. Rezil olcaz millete. Kimseyle görüştüğüm falan yok benim. Bir aydır daha ilk defa görüyom ben onu.
- Bir ay mı. Yani bir ay önce ben istanbuldayken mi görüştün. Eve getirseydin bari. Otel odalarında sürtmeseydiniz.
- Yav sen iyice kafayı yedin. Benim hiç bi şey yaptığım yok. Kız çıktı bi meraba dedi diye çıldırdın.
- Eve gidelim bunun hesabını sorucam ben sana. Yanında ben olmasam sadece meraba mı olurdu acaba.
- Çok kafiyeli oldu bak ehehe (:
- Benimle dalga geçmee şimdi şu keççapı sıkarım üstüne bak.
- Keççap diil bi kere o kepçap. Bak n'apalım biliyon mu? Şurda şişesi 850 bin tl olan bi şarap var. Onu alalım ama kasaya gittiğimizde "biz bunu almıycaz. sadece zevk sahibi olduğumuzu göstermek istedik" deriz. (:
- Saçma sapan konuşup konuyu değiştirmeye çalışma. Bunun hesabını vericeksin.
- Neyin hesabını vericem ya. Sen manyak mısın? Evet sen olmasaydın biz hemen şu güzellik reyonunda yiyişmeye başlamıştık bile. Hem orada kayganlaştırıcı krem falan da var.
- Ne kadar iğrenç olduğunun farkında mısın?
- Sen de ne kadar kafayı yediğinin farkında mısın?
- Ühüü gidiyorum ben.
- Arabanın anahtarını ver öle git. Bak şu ilerden yarım saatte bir otobüs geçiyo.
- Hayvansın işte. ):
- Hayır sadece bunca şeyi eve taşımak zorunda olan biriyim.

Neyse efenim bu yazının anafikri alışveriş kötü bişidir. Paranızı boşa harcamayın. Akıllı olun. Reklamlara kanmayın. Ve en önemlisi kadınlarla alışverişe çıkıp psikolojinizi bozmayın durduk yere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

T.C kanunlarına aykırı, ya da hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır. Akıllı olun!