2 Ocak 2011 Pazar

Bir gece yarısı Beyoğlu'nun arka sokaklarında bir ninja çıktı karşıma. Yirmin yimezmin dedim. Bastım tokadı they use'a

Ninjalar çok tehlikeli hayvanlardır. Aniden karşınıza çıkıp poff diye bir sis bombası atıp duman bulutuna bürürler sizi. Sonra cebinizdeki bütün parayı alıp kaçar bu şerefsizler. Eğer bir ninja ile nasıl baş edeceğinizi bilmiyorsanız, gördüğünüz anda yere çömüp sessizce bekleyin. Sizi biraz kokladıktan sonra gidecektir.

Bir ninja ile baş etmenin en iyi yolu ağzının ortasına okkalı bir osmanlı tokadı aşk etmektir. Bu durumda ağlayarak kaçarlar ve sonra sepukku (harakiri) yaparlar. Ezine peyniri, haşlanmış yımırta ve incir reçeliyle beslenirler.

Ayrıca bunlarım öyle siyah giyindiklerine aldanmamak lazımdır. O karizmatik kıyafetlerinin altında çizgili sümerbank pijamalar vardır. Hatta tokatladığım bir kaç ninja kaçarken kötü başı dağıtmış ve altlarındaki paçalı dona bizzat şahid olmamı sağlamışlardır.

2. dünya savaşından sonra amerika'nın etkisiyle yozlaşmaya başlayan Japon toplumdan ninjalar da nasiplerini almışlardır. Mesela yumurta topuk ayakkabı giyip beyaz çoraplarının içinde marlboro sigara taşıyan çok ninja vardır.

Amerika da bunların tosbaa şeklinde olanları çok meşhurdur. Aslında bu tosbaalar iyi ninjalardır. Ama ters döndülermi bi da düzelemezler. O yüzden ters dönmüş bir tosbaa gördüğünüzde hemen düzeltin sevaptır. Çünkü o bir ninja tosbaa olabilir. Peygamberimiz efendimiz sallallahu aleyhü vessellem efendimiz bir gün bir hadisi şeriflerinde "ters dönmüş bir ninja tosbaa düzeltenin kırk yıl kölesi olurum" demiştir.

2. dünya savaşında ben yine ninja tokatlamak için coponya'dayken ninem bana e-mail yoluyla demirhindi şerbeti yollamıştı. Ben de denemek için biraz içmiştim. İşte ondan sonrasını net olarak hatırlamıyorum. Hayal meyal hatırladığım şeyler var tabii. Mesela bir ninjayı geyşa zannedip yanlış muamele uyguladığımı hatırlıyorum. Hazır yeri gelmişken kendisinden burada özür dilemek boynumun borcudur.

Ey yiğit ninja;
Keşke harakiri yapmasaydın da, sana sarılıp yüksek bir tepeden aşağı neşe içinde yuvarlanabilseydik. Vallahi o an kendimde değildim bak. İki gözüm pörtlesin o gözü dönmüş vahşi yaratık değildim. Ne olur beni affet. Benim tek niyetim seni pembeleşene kadar tokatlamaktı. Ama sen pembeleştikten sonra olmuş bi şeyler. Çok üzgünüm.

Neyse gelelim mevzuya, Şimdi bu 2. dünya savaşı sırasında Hiroşima da, benim ilk demirhindi içmeme müteakip bir patlama gerçekleşti. Bu olay tarihte ilk atom bombası olarak yerini almıştır. Kendime geldiğimde bir Amerikan üssündeydim. Başımda bir takım beyaz göynekli insanlar dikiliyordu. İşte bu şerefsizler ben baygın haldeyken demirhindinin sırrını öğrenip ikinci atom bombasını hazırlamışlar. ve Nagazaki de patlayan bombada benim de bir payım olduğu için kendimden ne kadar utanıyorum anlatamam.

Yeri geldikçe bilinen tarihin, bilinmeyen yönlerini anlatmaya devam edeceğimdir. Beni takip ediniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

T.C kanunlarına aykırı, ya da hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır. Akıllı olun!